ردپای کمیل

شهید عشق

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

حرم عشق کربلاست و چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته است و راه کربلا می شناسد؛

چگونه از جان نگذرد آن کسی که می داند جان بهای دیدار است ...؟

گردش خون در رگ های زندگی شیرین است،

امّا ریختن آن در پای محبوب شیرین تر است؛

و نگو شیرین تر، بگو بسیار بسیار شیرین تر...

در ملکوت اعلا جز شهید زنده نیست و حیات دیگران اگر هم باشد به طفیل شهداست.


سی و یکم خرداد - سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران

نظرات  (۱۵)

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۸ وحید محمدی

حیات دیگران اگر هم باشد به طفیل شهداست ...

حقاً ...

۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۴ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:
دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم
 
تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!
مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!
 
حرم نرفتم و حال دلم وخیم شده
خدا به خیر کند من هنوز جا دارم
 
دلم گرفته٬ولی وقتی کربلا دور است
دلم خوش است که من "مشهد الرضا" دارم
 
چقدر فاصله افتاد و مشهدی نشدم...
دلم شکسته٬ببین که منم خدا دارم!
 
حسین!ماه محرم شروع عشق من است
وگرنه من همه ی سال هم عزادارم
 
تمام دلخوشی ام این شده که هیئتی ام
قسم به حضرت زهرا س٬فقط تو را دارم...
***
به زیر دین حسینم ولی خدا را شکر
که صاحبی چو ابالفضل با وفا دارم...
یحیی نژاد سلامتی
پاسخ:
واقعاً شعری زیبا و پر محتوا بود.
۲۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۱۱ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
"انشاء"

«بنام خدامن میخواهم درآینده شهیدبشوم.برای اینکه...»
معلم که خنده اش گرفته بودپریدوسط حرف مهدی وگفت:ببین مهدی جان!موضوع انشااین بودکه درآینده میخواهیدچکاره شویدبایددرموردیه شغل یایک کارتوضیح میدادی
مثلاًپدرخودت چکاره هست؟


آقااجازه!شهیدشده...

(س)
یازهرا
پاسخ:
درود خدا بر خانواده ی شهدا 
شهدا
حقیقت رو پیدا کردند
پاسخ:
درسته
سلام رفیق...
پاسخ:
علیک السلام یا سیدی

شهدا زنده اند ولی

آدم ها زندگی می کنند!

پاسخ:
السام علی الشهدا و الصدیقین...
مختار به کیان:
شرط رفتن جنون است...
ما که ماندیم ممجنون نبودیم...
///////////////////////////////////////////
صلوات برای نابودی داعش
پاسخ:
الهم صل علی محمد و ال محمد
۲۹ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۳۶ وحید محمدی

طرح پیامکی یک قدم به جلو ...

دعوتید به شرکت در این طرح

پاسخ:
ممنون
سسلام.
باپست میوه زندگی درخدمتم.

غیبت مارا ببخشید.
پاسخ:
خدمت می رسیم...
سلام همسنگر
مطلب شما در اهل قلم متشر شد
خدا قوت
پاسخ:
ممنون اخوی
سلام
انشاالله مشمول دعای شهید عزیز قرار بگیریم

پاسخ:
انشاء الله
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۳۱ پلاک شکسته
سلام اخوی
بایه مطلب جدید به روزیم
یاعلی
پاسخ:
چه عجب...!
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۲ مـَـ ه جَـبـیـטּ
خدا رحمت شان کند ..
۰۳ تیر ۹۳ ، ۱۴:۰۵ منتظران ظهور
سلام
بامطلبی درموردی آتش شهوت به روزیم
منتظرشماونظرات زیباتون
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
محتاجیم به دعا
سلام مومن

شما دعوتین به محفلی از رندان ....
منتظرتون هستیم 

این بار با مطالبی با عنوان :

آنان که ماندن مجنون نبودن ...
دنیا خودت را آماده کن ....
دعایی مهمتر از تعجیل ظهور امام عصر ...
توصیه حاج آقا دولابی برای ماه مبارک رمضان

http://nishtar.ir/

التماس دعای شهادت و شفاعت بی بی

پاسخ:
محتاج به دعاییم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گلبرگ دانلود
صفحه اصلی
درباره ی اینجاب
آثار ادبی اینانب
تا انتظار
قالب وبلاگ بیان
نوا و نما