ردپای کمیل

ثابت قدم تا ظهور

چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ

«بسم الله الرحمن الرحیم»

هان ای رهروان راه حقیقت و منتظران منجی موعود! بشارت باد بر شما که لحظه قیام حضرت قائم (ع) نزدیک است. طلیعه صبح ظهور تابیدن گرفته و دیگر چیزی به برآمدن آفتاب حضور نمانده است. او با پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به پشت درب خانه هاتان رسیده است. اکنون که غیب جمال سرمدی و حسن یوسف زهرا به خوبی عیان شد و رایحه گل نرگس و عطر گل محمدی در سراسر عالم به مشام رسیده است، درب دلهاتان را برایش بگشایید و عاشقانه با او عهد ببندید؛ شاید که شما نیز از اصحاب مهدی باشید.امروز را دریابید که شاید فردا قضای آن را نپذیرند ...

خلعت قیام عدالت خواهانه و دادگسترانه زیبنده قامت توست و اینک ظلمت شب به پایان بردیم و در کرانه فجر خیمه برافراشتیم. پس در انتظار طلوع خورشید جهان فروز سروش برآورید که حجت به اکمال رسیده و گاه بیداریست. سکان این کشتی به دست طوفان سهمگین ناباوری، شک، خستگی، اضطراب و تقیه در گرداب های روزمره در تب و تاب است و این خیال خام و سودایی نابهنگام است که منتظـَر را در انتظار بنشینید که او خود منتظـر است و کلید نجات، انجام وظیفه.

هر چند که انتظار، تجلی دلهای پاک و تبلور حکمت او در جان منتظران است؛ لیکن در میان شما کسانی که در انتظار او ملازمت نمایند و دل را ظرف وجود او قرار دهند، از دیگران پیشی خواهند گرفت که اَلسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ، أُولئِکَ الْمُقَرَّبُونَ.

استماع این نامه و پذیرش مفاد آن، به معنای قرار گرفتن در گروه «سربازان ثابت قدم تا ظهور» و به منزله ی تحویل پرچم «اَلبَیعتُ ِلله» به دست توست؛ گویا تو این پرچم را در مسجدالحرام به اهتزاز درخواهی آورد. پس بشارت باد بر شما نام «یاور مهدی»؛ لیک در راه خود ثابت قدم باشید و صبرپیشه کنید که وعده خدا بسیار نزدیک است.

همرزم عزیز! با حضور در این گروه افلاکی می بایست

 

  

1- با شرکت در طرح بیعت، از صمیم قلب و با تمام وجودتان با امام زمان (ع) بیعت نموده و آمادگی خود را برای خدمت در مسیر الهی آن امام همام اظهار نمایید. برای شرکت در طرح بیعت به آدرس زیر مراجعه فرمایید:

http://albeyatolellah.blogfa.com/post/56

2- از شک بپرهیزید و با شناسایی و فائق آمدن بر فتنه های آخرالزمان، در نظاره او به درجه رفیع یقین برسید.

3- دوستانش را دوست بدارید و از دشمنانش بیزار باشید.

4- گناهان خود، خصوصا گناهان زبان را کوچک مشمارید.

5- با مال خود آن حضرت را صله کنید.

6- با نماز حاجت و روزه و ذکر دعای فرج و دعای عهد، به نیت سلامتی آن حضرت و تعجیل در فرج گام های خود را استوار نمایید.

7- اذان را به مثابه یک فراخوانی عظیم عرشی بدانید و نماز را (با خلوص) در بهترین لحظات آن بجای آورید.

8- فضایل و کمالات آن حضرت را بخواهید و بخوانید و بگویید و مردم را به معرفت آن جناب و خدمت به آن بزرگوار دعوت نمایید.

9- آن چنان خود را آماده جهاد نمایید که به هنگام فراخوانی عظیم ظهور در زمره پیشتازان قرار گیرید.

10- این حقیقت (که ظهور نزدیک است) را بین مردم منتشر ساخته و افراد بیشتری را به جمع سربازان مولای عزیزمان فراخوانید و خود را مأمور به این امر بدانید.

11- به انجام مأموریت و مسئولیت از یکدیگر پیشی بگیرید.

12- در احوالات خود و مصیبت هایی که در مسیر بر شما نایل می آید، پایدار و صبور باشید که به وعده ی الهی، پیروزی از آن صابران است.

13- آنچنان در زندگی روزمره سلوک نمایید که گفتار و کردار شما خود نشانی از مهدی فاطمه (س) داشته باشد.

14- پرچم البیعت لله، پرچم حضرت مهدی (ع) هنگام ظهور است؛ متناسب با توان مالی و در حد امکانات و ارتباطات خویش نسبت به تهیه، توزیع و معرفی این پرچم در بین هیئت ها، مساجد و یا مجامع دیگر اقدام نمایید.

15- با تلاشتان، حداقل سه نفر از دوستان یا بستگان خود را با اطلاع از این طرح و پذیرش کلیه مفاد 15گانه آن، در این گروه عضو نمایید و آنها را نیز ملزم به اجرای تمامی این تعهدات نمایید.

     

هوشیار باشیم که شیعیان چه بسیارند و منتظران مدعی چه فراوان؛ اما معدودند آنهایی که بر عهد خود پابرجا می مانند و وااسفا بر احوالات جاماندگان.

عزم کرده ایم که با عنایات حضرت حق و الطاف حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء) از جان و دل، و با تمام وجود در یک گروه منتظر به نام «گروه سربازان ثابت قدم تا ظهور» گردهم آییم و متحد شویم و همدل و همزبان راهگشای ظهور آن عالیجناب گردیم تا ان شاء الله در زمره بهترین سربازان و منتظران و زمینه سازان ظهور شریف آن حضرت قرار گیریم.

«اگر شما نیز خود را آماده حضور در این راه می دانید و حاضر به پذیرش تمامی شرایط آن هستید، نام شریف خود را در این گروه به ثبت رسانید.»

سه روایت از سه معصوم در خصوص شیعیان ثابت قدم در عصر غیبت قائم (ع):

امام سجاد (ع) می فرماید: کسی که بر ولایت و محبت ما در زمان غیبت قائم ما ثابت قدم بماند، خدای عزوجل پاداش هزار شهید از قبیل شهدای جنگ بدر و احد را به او عنایت می فرماید. (کمال الدین ج ۱ ص ۵۹۲)

امام باقر (ع) می فرماید: بر مردم زمانى مى‏ آید که امامشان از منظر آنان غایب می‏شود. خوشا به حال آنان ‏که در آن زمان در امر ما اهل‌بیت ثابت‏ قدم و استوار بمانند! کمترین پاداشى که به آنان مى ‏رسد، این است که خداى متعال خطاب شان می‏کند و میفرماید: بندگان من! شما به حجت پنهان من ایمان آوردید و غیب مرا تصدیق کردید. پس بر شما مژده باد که بهترین پاداش من در انتظارتان است. (کمال الدین، ج 1، ص 330)

ارشاد از امام رضا (ع) آورده است: آنچه در انتظارش هستید (ظهور) نخواهد شد، مگر پس از آنکه غربال شوید؛ پس آنگاه بجز اندکى از شما ثابت قدم بر عقیده مهدى نخواهد ماند، سپس امام این آیه را تلاوت فرمودند: «أحسب الناس أن یترکوا أن یقولوا آمنّا و هم لایفتنون»

       

             ثابت قدم گردان مرا یا رب در این راه ولا          پر کن وجودم را همه از عشق و از مهر و وفا

             یا رب مرا کن پایدار در این زمان انتظــار          بـر عهـد او کن استـوار از غیـر یادش کن رها


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۰۳
الف.فـ

نظرات  (۵)

اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
آمین
سلام
خدایا قدم های ما پر از لغزشه
عنایت کن و ما را ثابت قدم بفرما تا آماده شویم برا امر فرج
صلوات
پاسخ:
الهم صل علی محمد (ص) و آل محمد (ص) و عجل فرجهم
۰۴ دی ۹۳ ، ۱۷:۱۵ سعید ابراهیمی
طیب الله،،،
۰۴ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۱ مسافر88 آرام
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام
دعامون کنین منتظر واقعی باشیم
اللهم صل علی محمدو ال محمدو عجل فرجهم و اهلک اعدائهم اجمعین
پاسخ:
من سر تا پا گناه و دعا ؟
۰۵ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۰ عصر ظهور
سلام همرزم عزیز

خیلی خوش آمدید.

ضمن تهنیت به مناسبت بیعت تان با امام زمان (عج) ...

انشاالله که این بیعت در آتی نزدیک، شما را در زیر پرچم اَلبَیعتُ ِلله و تحت رهبری امام زمان (عج) با سایر بیعت کنندگان گرد آورد و این بیعت مقدمه ای باشد بر بیعت راستین با امام زمان (ع) در مسجدالحرام به هنگام ظهور ...

کاری که از شما به عنوان یک شیعه امام زمان (ع) ساخته است، چیزی جز این نیست که در این عصر ظهور خود را برای یاری و سربازی ایشان آماده کنید. اگر تمایل به حرکت در ادامه این مسیر نورانی دارید، پست زیر را نیز مطالعه بفرمایید:

http://albeyatolellah.blogfa.com/post/90

عزت تان مستدام زیر سایه و پرچم مولا صاحب الزمان (ع)

یا مهدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گلبرگ دانلود
صفحه اصلی
درباره ی اینجاب
آثار ادبی اینانب
تا انتظار
قالب وبلاگ بیان
نوا و نما