ردپای کمیل

چمران

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳ ب.ظ

خداوندا مرا فقیری بی نیاز گردان تا زیبایی های مادی چیزی از عظمت تو در نظرم نکاهد.

آنان که به من بدی کردند ، مرا هوشیار کردند ؛

آنان که از من انتقاد کردند به من راه و رسم زندگی را آموختند ؛

آنان که به من بی اعتنایی کردند ، به من صـبر و تحمل آموختند ؛

آنان که به من خوبی کردند ، به من مهر و وفـا و دوستی آموختند ؛

پس بارالها ...

به همه ی آنان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند

        خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا بفرما!


سی و یکم خرداد - سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران


نظرات  (۷)

مرد مبدان نبرد
مرد علم و قلم
مرد عشق و احساس
پاسخ:
واقعاً مرد بود...
واقعا جملات شهید چمران زیباست...
۰۷ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۵۱ ابراهیم ایلخانی
چ مثل "چمران"

مرد عاشق "خدا"
پاسخ:
مرد عشق بود...
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۱۵ سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
من به غیر از آل طاها هادی و رهبر ندارم
زاد و توشه جز ولای آل پیغمبر ندارم

هر کسی نازد به ناز و نعمت و عنوان دنیا

جز نیاز این رو سیه بر درگه داور ندارم

روز و شب در انتظار مقدم محبوب یزدان

مهدی صاحب زمان من حاجت دیگر ندارم

در تمنای وصالش خون دل از دیده ریزم

غیر شور وصل او شوری دگر در سر ندارم

ای امام منتظر خود آگهی از حال زارم

تا بود جان در تنم از مهر تو دلبر ندارم

هست حیران را امید دستگیری در دو عالم

چون متاعی جز ولای ساقی کوثر ندارم
سلام
خدا قوت 
ضمن تشکر
شما لینک شدید.
انشاالله ما رو دعا کنید
پاسخ:
محتاج دعاییم
بــَرای خانــِه هـَمسـایـِه هـَم . . ،
چـِراغ آرِزو کــُن . .
بی شک اطرافِ تـو هـَم کمــی روشـَن تر میشود . . . ! ˙·٠•
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۵۰ نازنین روانبخش

سلام

مردی خواهد امد که تحقق می بخشد به تمام رویاهای شیعیان ...

مردی که تنها بازمانده ی خدا بر روی زمین است ...

دعوت شدید برای نوشتن عاشقانه ای برای امام مظلوم  زمان مان ...

یا علی

پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
گلبرگ دانلود
صفحه اصلی
درباره ی اینجاب
آثار ادبی اینانب
تا انتظار
قالب وبلاگ بیان
نوا و نما